نرم افزار freemake video downloader 3.5.2
نوشته شده توسط : زپو

 نرم افزار freemake video downloader 3.5.2


Freemake Video Downloader  نرم افزاري بسیار قدرتمند است که با کمک آن شما به راحتی قادر خواهید بود تا فیلم های مورد علاقه خود را دانلود کرده و از تماشای آنها لذت ببرید. این نرم افزار به شما اجازه دانلود فیلم از ژورتال های مختلف نظیر گوگل ویدیو ، MetaCafe ، Vimeo و dr.S را می دهد. دانلود فیلم ها به سرعت بسیار بالایی انجام می شود و همزمان می توانید تا فیلم ها را تبدیل به یکی از فرمت های WMV و MP4 کنید و حتی صدای فیلم را از آن استخراج کرده و از آن نهایت استفاده را بیرید. این نرم افزار همچنین اجازه دانلود فیلم با کیفیت بالای HD را نیز به شما می دهد.
Freemake Video Downloader is a powerful Windows application that allows you to download clips from popular video sharing services and convert them from one format to another.The program comes with support for an impressively large collection of websites, including YouTube, ComedyCentral, Faceboook, Dailymotion, Vimeo, MTV and others.

اين برنامه با سيستم عامل هاي زير سازگار است:1. Windows XP SP32. Windows XP SP2 64bit3. Windows Vista SP2 64bit4. Windows Vista SP25. Windows 8 64bit6. Windows 87. Windows 7 SP1 64bit8. Windows 7 SP1
راهنمای نصب 
پيش از شروع نصب ، برنامه Microsoft .NET Framework 4.0 را نصب نماييد.اتصال خود را از اینترنت قطع نمائید و بر روی دکمه نصب کلیک نمایید. در حین نصب در صفحه Welcome to the Freemake Video Downloader... تيک گزينه Help make Freemake... را برداريد. این نرم افزار نیاز به شماره سریال و  Crack ندارد.



خرید و دانلود  نرم افزار freemake video downloader 3.5.2






:: برچسب‌ها: نرم افزار دانلود فیلم آنلاین , نرم افزار دانلود فیلم از اینترنت , دانلود نرم افزار , نرم افزار دانلود ویدیو آنلاین , نرم افزار دانلود ویدیو از اینترنت , نرم افزار تبدیل فیلم های آنلاین , دانلود Freemake Video Downloader , کاربردی ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: